Galatya Turu (Çorum Tokat)

TUR PROGRAMI

1. Gün

22:30 Bakırköy İncirli Ömür plaza önü

23:00 Beşiktaş Yıldız Camii önü

23:30 Kadıköy Evlendirme dairesi önü

00:15 Çayırova McDonalds önü

2. Gün
Sabah saatlerinde Tokat’a varış ve kahvaltı ikramı (araçta). Gezimize Tokat’ta ihtişamı ile sizleri büyüleyecek Gök Medrese ile başlıyoruz. Jül Cesar‘ın VENI-VIDI-VICI (Geldim, Gördüm, Yendim) dediği Tokat’ta Tokat Kalesi göreceğimiz önemli yerlerden biri. Sonrasında Zile‘ye hareket. Anzilia Höyüğü, Zile Kalesi, Anfi Tiyatro, Amasya caddesindeki eski evleri görerek merkezde Nasuh Paşa Camii gezisi sonrasında Dünyanın 8. harikası olarak kabul edilen Dünyadaki bütün mağara oluşumlarından örnekler görebileceğiniz Ballıca Mağarasını ziyaret ediyoruz. Gezilerimizin sonrası Çorum’da ki otelimize yerleşme, akşam yemeği ve konaklama.

3. Gün
Otelde alınan sabah kahvaltısının ardından Çorum gezimize naşlıyoruz. Şehir merkezinde Hitit eserlerinden oluşan ülkemizin önemli müzelerinden Çorum Müzesini geziyoruz. Ardından eski Çorum Evlerinin bulunduğu Kale Mahallesini ve Şehir Kalesini görüyoruz. Asurlardan başlayıp sırasıyla Hititler, Frigler, Roma ve Bizans’a ev sahipliği yapmış olan Hattuşaş Antik Kenti’ne doğru yola çıkıyoruz. Sağlı sollu tarlalar arasında yapacağımız yolculuk sonrasında Boğazköy’ün içinden geçerek M.Ö 4500’lü yıllara kadar tarihi dayanan bu antik kente geliyoruz. İlk olarak Büyük Tapınak ardından sırasıyla Büyük Kale, Nişantaşı, Hiyeroglifli Oda, Güney Kale, Kral Kapısı, Tapınaklar, Yer Kapı (fotoğraf molası), Sfenksli Kapı, Aslanlı Kapı gezileri. Tanrı Tutalya ve diğer tanrılara inançlarını yerlerine getirmek için ve her tanrının simgesinin bulunduğu Yazılı Kaya ve tarihi eser ve kalıntıları inceleme amacıyla Boğazköy Müzesi ziyaretlerinin ardından Hattuşaş’ın uzantısı olan Alacahöyük‘de kent kalıntıları ve müze gezilerinin ardından dönüş yolculuğu. gezileri sonrası otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama.

DAHİL OLAN HİZMETLER

• Lüks marka otobüslerle seyahat
  • Çorum’da Mavi Ocak otelde 1 gece yarım pansiyon konaklama
  • Kahvaltı paketi (araçta)
  • Rehberlik hizmeti
  • Araç içi ikramlar
  • Seyahat Sigırtası

EKSTRA HİZMETLER

• Tüm öğle yemekleri
  • Müze ve ören yeri giriş ücretleri